پاندای کونگ فو کار ۳


1h 35m
کارگردانی شده توسط الساندرو کارلونی و جنیفر یو نلسون
7.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۳ (Kung Fu Panda 3) انیمیشنی بسیار کمدی به کارگردانی جنیفر یو نلسون است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. داستان این انیمیشن درباره پو (جنگجوی اژدها) است که مشغول کارهای خود است در همین حین یک پاندای دیگر در شهر ظاهر می شود و به دنبال پسر گمشده خود می گردد و پس از جستوجو پو در میابد که وی پدر او است و در این بین برای پدر پو اتفاق های خیلی خنده دار و بسیار جالبی روی می دهد که… درباره انیمیشن : انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۳ محصول کشور چین و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی Alessandro Carloni در سال 2016 ساخته شده است. در انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۳ بازیگرانی چون Angelina Jolie، Bryan Cranston، Dustin Hoffman، Jack Black، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

درباره

پاندای کونگ فو کار ۳ یک فیلم در ژانر اکشن و انیمیشن است که توسط الساندرو کارلونی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و چین بوده و در سال 2016 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آنجلینا جولی, برایان کرانستون, جک بلک, جکی چان, داستین هافمن, دیوید کراس, ربل ویلسون و مدس میکلسن اشاره کرد.

عناوین مشابه

1917

1917

بهار سال ۱۹۱۷ و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه، دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک به مأموریتی غیرممکن میروند. ماموریت آن ها رساندن پیامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن. این درحالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.

8.2
ادامه / دانلود

لیگ عدالت تاریکی: جنگ آپوکالیپس

Justice League Dark: Apokolips War

شخصیتی به نام دارکسید که نیروهایی ماورایی دارد و از نیروهایش برای نابودی بشریت استفاده می کند و به هیچ چیز و هیچ کسی رحم نمی کند. از این رو تمام ابرقهرمانان برای مقابله با او تصمیم می گیرند تا با یکدیگر متحد شوند چرا که هر یک به تنهایی توانایی مقابله با قدرت های دارکسید را ندارند. حال قهرمانان لیگ و عدالت و قهرمانان لیگ عدالت تاریک متحد می شوند و جنگ و نبردی سخت در پیش دارند که ...

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است