جوجوتسو کایزن


Jujutsu Kaisen

24m
کارگردانی شده توسط سونگ-هو پارک
8.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 23 از فصل 2 (آخر) افزوده شد
پخش جمعه ها

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

پسری طلسم نفرین شده - انگشت دیو - را می بلعد و خودش نفرین می شود. او وارد مدرسه یک شمن می شود تا بتواند سایر اعضای بدن دیو را پیدا کند و بدین ترتیب خود را جن گیری کند.

درباره

جوجوتسو کایزن یک انیمیشن در ژانر اکشن, انیمیشن و ماجراجویی است که توسط سونگ-هو پارک کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به آدام مک آرتور, آسامی ستو, آلِگرا کلارک, توموکازو سکی, جونیا انوکی, روبی دیموند, کریس ترگلیافرا و لکس لنگ اشاره کرد.

عناوین مشابه

آرکنایت ها : مقدمه تا آغاز

خلاصه انیمیشن : در سرزمین ترا، بلایای طبیعی با علت های ناشناخته و به صورت نامنظم در مناطق زیادی رخ داده است. بنابراین، اکثریت مردم، به منظور فرار از این بلایای طبیعی، برای زندگی به شهرهای متحرک که درطول سال ها توسعه پیدا کردند امده‌اند. اوریگینیومی که در منطقه چنین فاجعه‌هایی باقی مانده است به دلیل انرژی زیادشان باعث پیشرفت سریع تمدن شده‌ است. اما چیز دیگری را با خودش به همراه آورده است – یک بیماری لاعلاج به نام اوریپاتی. به دلیل این بدن افراد دارای اوریپاتی به تدریج متبلور می‌شود و در زمان مرگ به منبع جدیدی از عفونت تبدیل می‌شود، در خیلی از کشورها، افراد آلوده زیرنظر سازمان‌های جداسازی و کار اجباری موردآزار و اذیت قرار می‌گیرند. آن‌هایی که موردظلم حکومت‌ها قرار گرفتند شروع به شورش کردند. جزیره‌ رودس، یک شرکت داروسازی درحال تحقیق برای درمان اوریپاتی، آستین خود را بالا می‌زند و تلاش می‌کند تا تمام افراد را از این بلا نجات دهد.

8
ادامه / دانلود

نظرات

9 فوریه 2024

سعید

سلام آقا فصل ۳ کی میاد اگه اومده کی نسخه زیرنویس رو داخل سایت قرار میدهید؟

پاسخ

9 فوریه 2024

دیس فیلم

سلام فعلا چیزی نیومده

پاسخ
21 ژانویه 2024

؟؟؟؟؟؟

سانسور شده ؟؟؟؟

پاسخ

21 ژانویه 2024

دیس فیلم

سلام. بله.

پاسخ

3 فوریه 2024

Parsa

آخه کی سانسور شده نگا مکنه

پاسخ

4 فوریه 2024

دیس فیلم

تقریبا تمام قسمتاش چیزی برای سانسور نداشت...

پاسخ