جزیره جمجمه


Skull Island

20m
کارگردانی شده توسط آماندا ستاره بی. و دنیل آرایا
6.9 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 8 از فصل اول با دوبله و زیرنویس چسبیده فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

گروهی از کاوشگران با کشتی در اقیانوس سفر می‌کنند اما به زودی به جزیره ترسناک جمجمه هدایت شده و با هیولاهای ماقبل تاریخ وحشتناک، موجودات عجیب و غریب و پادشاه جزیره، کونگ روبرو می‌شوند و…

درباره

جزیره جمجمه یک انیمیشن در ژانر اکشن, انیمیشن و ماجراجویی است که توسط آماندا ستاره بی. کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا و ژاپن بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به آلهاندرا رینوسو, ایان جیمز کورلت, بتی گیلپین, بنجامین برت, تانیا گنادی, ترور دووال, جان دیماجیو و دارن بارنت اشاره کرد.

عناوین مشابه

نشانه ای از محبت

A Sign of Affection

یوکی ایتوسه فقط یک دانشجوی معمولی است که با فشارهای کالج سر و کار دارد. او یک روز در قطار در حال تقلا است که یک نفر از کلاس های برتر به نام Itsuomi Nagi به او کمک می کند. همانطور که او به تدریج دنیای جدیدی را به روی او باز می کند، یوکی نسبت به Itsuomi احساس می کند.

7.8
ادامه / دانلود

آرکنایت ها : مقدمه تا آغاز

خلاصه انیمیشن : در سرزمین ترا، بلایای طبیعی با علت های ناشناخته و به صورت نامنظم در مناطق زیادی رخ داده است. بنابراین، اکثریت مردم، به منظور فرار از این بلایای طبیعی، برای زندگی به شهرهای متحرک که درطول سال ها توسعه پیدا کردند امده‌اند. اوریگینیومی که در منطقه چنین فاجعه‌هایی باقی مانده است به دلیل انرژی زیادشان باعث پیشرفت سریع تمدن شده‌ است. اما چیز دیگری را با خودش به همراه آورده است – یک بیماری لاعلاج به نام اوریپاتی. به دلیل این بدن افراد دارای اوریپاتی به تدریج متبلور می‌شود و در زمان مرگ به منبع جدیدی از عفونت تبدیل می‌شود، در خیلی از کشورها، افراد آلوده زیرنظر سازمان‌های جداسازی و کار اجباری موردآزار و اذیت قرار می‌گیرند. آن‌هایی که موردظلم حکومت‌ها قرار گرفتند شروع به شورش کردند. جزیره‌ رودس، یک شرکت داروسازی درحال تحقیق برای درمان اوریپاتی، آستین خود را بالا می‌زند و تلاش می‌کند تا تمام افراد را از این بلا نجات دهد.

8
ادامه / دانلود

ترول‌‌ها: موسیقی ادامه داره

ملکه پاپی، برنچ، اسنک پک و بقیه ترول‌ها و برگن‌ها، در دهکده ترول به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند. هنگامی که پاپی، برگن‌ها را به یک مهمانی دعوت می‌کند، ترول‌ها وحشت‌زده می‌شوند. از سوی دیگر، آقای ابری به برنچ پیشنهاد می‌کند که به مدت یک روز، نقش بهترین دوست او را بر عهده بگیرد و…

6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است