اتاق شلوغ


The Crowded Room

کارگردانی شده توسط بردی کوربت و کورنل موندروتسو
7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

قسمت 10 از فصل اول با زیرنویس چسبیده فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در تابستان سال 1979 در منهتن، مرد جوانی به نام دنی سالیوان (با بازی تام هالند) به دلیل جنایتی سنگین دستگیر می‌شود. حال یک بازپرس به نام رایا گودوین (با بازی آماندا سایفرد) باید معمای این پرونده را پیش از حمله دوباره جنایتکار واقعی حل کند.

درباره

اتاق شلوغ یک سریال در ژانر جنایی, درام و زندگی‌نامه است که توسط بردی کوربت کارگردانی شده.
این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این سریال میتوان به آماندا سایفرد, استیون بِرینگتون, اما لیرد, امی رسوم, تام هالند, توماس پاروبک, توماس سادوسکی و زکری گولینگر اشاره کرد.

عناوین مشابه

چرخ زمان

The Wheel of Time

داستان سریال که بر اساس کتاب های رابرت جوردان نوشته شده در جهانی فانتزی و با ویژگی هایی جادویی روایت می‌شود، جهانی که فقط برخی از افراد به آن دسترسی دارند. یک زن به نام مورین به همراه پنج مرد و زن جوان دیگر همراه می‌شود تا سفری خطرناک را در این این جهان فراطبیعی آغاز کند.

7.1
ادامه / دانلود

جسیکا جونز

Jessica Jones

این سریال براساس کاراکتر مرموز جسیکا جونز ساخته شده. ابرقهرمانی که بعد از اتفاقات تراژیکی که برایش اتفاق می افتد نجات دنیا را کنار گذاشته و به زندگی عادی میپردازد .حالا او یک آژانس کاراگاهی دارد که بیشتر به تحقیق در مورد انسانهایی با توانایی های خاص می پردازد. هدف اصلی او دیگر نجات دنیا نیست بلکه میخواهد خانه اش را حفظ کند و بتواند زندگی عادی داشته باشد.

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است