جرج کنجکاو: دماغه ایهوی


1h 28m
کارگردانی شده توسط داگ مورفی
6.6 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

جورج با کمک یک ماهیگیر محلی، خواهرزاده اش و یک بچه فوک کوچک و دوست داشتنی ، در جستجوی کشتی به گل نشسته و غرق شده متعلق به کاپیتان دریایی افسانه ای ترومپت توتر تلاش می کند.

درباره

جرج کنجکاو: دماغه ایهوی یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, کمدی و ماجراجویی است که توسط داگ مورفی کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به فرانک ولکر، جف بنت، کریستوفر سویندل اشاره کرد.

عناوین مشابه

برگری باب

The Bob's Burgers Movie

داستان از جایی شروع می‌شود که ترکیدن یک لوله آب باعث ایجاد یک فرورفتگی عظیم درست در مقابل رستوران برگری باب شده و ورودی را مسدود می‌کند. حال وقوع این حادثه برنامه‌های خانواده بلچر را برای یک تابستان هیجان انگیز بهم می ریزد. در حالی که باب و لیندا تلاش می‌کنند تا تجارت خانوادگی خود را سرپا نگه دارند، بچه‌ها نیز سعی می‌کنند رازی را حل کنند که می‌تواند رستوران خانواده آن‌ها را نجات دهد و ...

7
ادامه / دانلود

هاپ

Hop

خرگوش کوچک و بازیگوشی به نام ای بی که به همراه خانواده خود و یک سری جوجه کوچک در جزیره راپانویی (جزیره عید پاک) زندگی می کند و علاقه فراوانی به نواختن موسیقی دارد اما پدر او که مسئول رساندن کادوها و تخم مرغ های روز عید پاک است می خواهد تا ای بی راه او را ادامه دهد و جانشین او در این کار شود. به همین دلیل «ای بی» مصمم می شود تا از جزیره خود فرار کند و به شهری دیگر برود تا بتواند با نواختن موسیقی مشهور شود...

5.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است